Search

joi, 1 iulie 2010

True Fake

Moama deci fake ii una (@Arrri).Nici sa no bagatzi in seama fratilor ca va crede automat fake.Tot ce/cn nu e cu ea e fake.Si eu cica is indiferenta:)).Face whaaa whaaa de la orice.^bYby o uraste.Aia ii adevarata fake.Crede ca aia care nu mai is de partea ei is fake.Eu m-am trezit.I-am dat ignore.Am fost smart.
Da aia a ei nu-s treziti la realitate.Ea crede ca totu` e perfect in viata.Se insala.Vede ea la liceu.Si cand o sa fie adult.Numa cu fitze nu ajungi nicaieri,Iti trebe si creier.Pe care ea nu-l are.Si acuma ma tot intreb:Dece nu mi-a zis nimeni mai repede cat de Zen e sa-i dai ignore?Nici nu stiti cat de free este.Si se tot mandrea cu lucruri mai de care de cacat(scuzati-mi limbajul).
Si repede daca vede ca cineva scrie asemanator cu ea pe net,repede ii da in cap ca o copy paste.Da ea de unde stie?S-a nascut cu astea?Sau le-a vazut de la altii.Sa se uite de 2 ori cand mai zice despre cineva X(.
Vai ce bine ca m-am descarcat.Nu mai puteam.Fata asta ii o marimimoasa(si in true life ii chiar piti),fitoasa,fake.Ne foloseste pe toti.Dupaia gaseste cumva sa de-a vina pe noi.Si.The End.
Acuma am terminat.Nu mai pot.Va las.Take Care.Don't Take Drugs.Bye.

5 comentarii:

  1. Imi place faza finala cu "Take care. Don`t take drugs.Bye" :))
    Bravo ca ai fost smart :) si ca te`ai descarcat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. smortooo :)). aşa te-o făcut mă-ta b-).
    Zen e baza să ştiii :>=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi-i mama.
    Bine ai facut ca te-ai descarcat.
    Si eu fac asa, doar ca nu pe blog:))).

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu m-am descarcat pe blog.eu am scris cat de pitzi ii aia :>

    RăspundețiȘtergere