Search

joi, 1 iulie 2010

Ninemi nu o sa stirce ziua asta.*Nici Ariola*.

Deci awesomeeeeeee =p~.Azi ma duc la mall :D,cu o prietena veche,uitata de lume,saraca,cu care am prins recontact numai ieri.Si ne intelegem ca pe manusa.Ce sa-i faci?E bestiala fata:)).
Da nu asta ii topicul.E vorba despre Eclipse =p~.^bYby se duce azi la mall sa vada Eclipse :((.Plang de fericire :)).Sunt asa happy de cand m-am trezit ca as putea sa nu ma leg de Ariola azi.Si nu o voi face.Because I'm happy:).Si va dati seama?Ma duc deodata la film cu o prietena care il va vedea din Iasi:x.Si o voi suna eu la sfarsit sa ne descarcam si sa zicem cat de bestial a fost.Ce poti sa zici?Toata lumea e nebuna in felul ei.Dar si toata lumea e fake.Nimeni nu e Usa de Biserica.Nici eu.Dar incerc sa nu fiu.Dar toata lumea e.Dar ce?Vad eu cand sunt mare.Eu ma orientez spre viitor.Nu raman cu capul in trecut.The past is the new future B-).Whooo.De ce a trebuit sa reverv asa tarziu?:((.Acuma nu stiu ce sa fac:((.Idei/:)?Hai va log :o3:)).Pana atunci:Take Care.Don't Take Drugs.Bye.

P.S:O sa daram mall-ul cu prietena veche :))>:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu