Search

miercuri, 28 iulie 2010

27 pt Cata

1.Dedic acest post lui Cata
2.aka castravecior
3.si eu banana
4.na ca am zis-o
5.maxim am spus!
6.o iubesc mult pe castravecior
7.e crazy
8.numa sa nu faca cadere nervoasa
9.de la forumul True Blood
10.si nici macar nush dc am pus-o mod pe hon a meu
11.:-/
12.a da
13.pentru ca o iubesc
14.si la 60 de ani merg la ea
15.si o kill
16.cu o sabie
17.si dupaia o incinerez
18.da gata
19.devine prea trist
20.ce scriu
21.si sa nu uit ceva
22.a fost odata
23....
24.am uitat ce vroiam sa sciu
25.a da
26.ca era un castravecior numit cata
27.finish

Un comentariu:

  1. sooo :>:>

    te-ai trezit bine dispusa azi :))
    daca mi-ai facut un post...
    numai mie, nu-i asa ;;)

    comm`ul nu e asa lung pe cat mi-as dori...
    pentru ca e comentat partial la mine in blog >:)

    thanks pt dedicatii :*
    si castraveciorul o iubeste pe banana rosie :X
    gee e bananuta...
    si tu esti banana rosie >:) muhahaha

    stai linistita..
    ca nu o sa fac cadere nervoasa..
    sunt inca OK
    poate de Calciu =)))

    azi am fost cat de cat ok... nu ca ieri :))
    cred ca ieri am fost asa de la Luna Plina [ dupa Sara ... care si ea a patit la fel ]
    ...

    24.am uitat ce vroiam sa sciu
    25.a da
    26.ca era un castravecior numit cata
    27.finish

    PAm PAM
    :))
    multumiiri profunde ;;)

    the end.

    RăspundețiȘtergere