Search

miercuri, 28 iulie 2010

Sex.Drugs.Friends.Fun.Family.Etc.

Pe lumea asta exista cateva tipuri care sa te binedispuna.
Sexul-pentru ca iti da o placere...mama ei.
Drogurile-pentru ca sunt fructul interzis
Prieteni-pentru ca ei sunt tot ce ai pe lumea asta si in care poti avea increderea
Distractia-pentru ca aveam nevoie de ea in viata altfel devenim o leguma
Familie-pentru ca e obligatoriu.NA.:
Pisica-pentru ca ele nu comenteaza niciodata si mereu vor tine cu tine.
Caine-pentru ca o fi buna pisica dar el sare la atacator.In timp ce pisica se linge
Blog-pentru ca sa ai ce face cand ai o lipsa de ocupatie


In viata am cunoscut numai prietenii si distractia.Sunt prea mica pentru sex.Si nu vreau sa ma grabesc.Si cu drogurile e alta poveste.Pe ele le voi incerca cand voi fi majora si ma voi duce in Amsterdam.Familia o am.Dar putin mai ciudata.Pisica am.Caine am.Si blogul e asta pe care va scriu.
Dedic acest post prietenilor mei de pe forum.Cu care rad non-stop.Si altora.Ilo,Cata,Oniks,Adi,Sara,Ale,Gee,Mada,Andra,matuca Ari si cele de pe Killerpilze.Daca am uitat pe cineva sa-mi ziceti :D

7 comentarii:

  1. :*
    Multumim Bibi >:D<

    sunt o epava azi
    cu mine nu razi
    =))

    RăspundețiȘtergere
  2. ah ce mandra ma simt acum ca figurez pe-acolo :))
    gata acadeao tre sa iti fac tema mai faina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :((
    eu morrrr
    bai deci am o nostalgie de aia azi..
    oribil de molipsitoare
    ...
    stai away from meeeee... :))

    si...
    noroc cu tine bibi
    ca scrie mare data de azi
    ca sa mor de stiam

    RăspundețiȘtergere
  4. cata drag nu te las sa mori.ca o sa vin eu la 60 de ani si te kill :D
    tie o sa-ti fac post special ce mai

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi ma b-).
    Desi nu stiu de ce m-ai mentionat si pe mine:">.

    RăspundețiȘtergere
  6. heeeei.
    unde`i măta ta:)):-w.?

    pradel malefic, mă dezamăgeşti. :))
    da` tot te iubesc ma >;d<

    RăspundețiȘtergere
  7. ioi matuca imi pare rau :o3
    te log flumos ialtama :o3
    ca-s mica si ploasta :o3
    amu` te pun :>
    ily <3

    RăspundețiȘtergere