Search

vineri, 18 iunie 2010

Neatza dulce-part 2

Ne pare rau pentru intarziere :))Topicul de azi e messul >:).Pai...ce pot sa zic...succes la messengerit si sa nu fiti rai,sa nu va puneti pe invisible ca poate vrea careva sa va zica cv urgent,sa puneti emoticoanele ca sa aratati cum va simtiti :).Si nu puneti statusuri seci,de ex:ma cac,ma pis,ma f*t,mananc,etc.Nimeni nu vrea sa auda asa ceva.E plictisitor.

P.S:Va iubeste ^bYby.Si in weekenduri nu avem netzi :(( deci ne vedem luni :).Va pup pe toti :* si nu uitati de emoticonul zilei : ":>".Have fun.

4 comentarii:

  1. Eu tot nu`nţeleg faza cu neaţa ta.
    Da` mă rog. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. băăăă. eu vreau neatza şi în weekend:-w.
    acadeao dulce, siropoasă si salivabil de gustoasă [nah c»a fac rime b-)] ma omori cu expresiile tale =))).
    cică:
    »Si nu puneti statusuri seci,de ex:ma cac,ma pis,ma f*t,mananc,etc.«
    =)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. şi eu mă bucur că-mi place =)))

    RăspundețiȘtergere