Search

joi, 17 iunie 2010

Cum e acadeaua prin ochii prietenilor

[Ilo-cumintica mea]
Byby ….hm…e fff prietenoasa….super draguta…dulce…ii sexy...eu cred ca e vesele mereu…adica asa pare cand vorbesc cu ea…are doi pisoi super frumosi…ca ea…:)) ..ce mai pot sa zic…pai…vreua sa vin la Cluj s-o vad dar e prea departea….Byby e o scumpa …si eu o iubesc asa cum e ea…cu toate ca nu prea o cunosc….Ador sa vorbesc cu ea prin msj ….a si am uitat sa spun ca e obsedata de cuvantul sexy…dar imi place de ea…face ce vrea …cand vrea …TE IUBESC Byby…:*.

[Oanni-sora obscena >:)]
bibi... pai sa vedem...bibi e fosrte sexi.bibi e truu. bibi e cuul.:X bibi e cum vrea ea sa fie:* nu cum vor altii. bibi are o pisica deaia sexi rauu[:)))] ii ador aparat`u ala albastru care e ft sexiii:)) si nu ii plac petuniile:))=))=)) si daca vrei sa fii la fel :...if you wanna be more sexi ,stay in bed and drink more PEPSI:*... te iubesc BIBOTZ!:X

[Ika-martiana]
Byby a mea... kea mai shumpa pe kr eo iubesk fff muulth ...Ku kre stau in pauze shi ku kre merg in skate shi dupa 5 minuthe imi zike ca tree sa pleke…cne o mai poathe intzelege. Fetitza aia cu mutrisoara inocentha kre ma intreaba dka il lasha sa'l batha pe Brici...Kea cu kre ma ud in pauze pffffu...suntem nebune...II ADOR CONVERSII ..PUR SHI SIMPLU II ADOR....O ador shi gatha...shi cel mai importanth e ka o IUBESK:X

P.S:Si altele nu mai adaug ca mi lene :))

Un comentariu: